zaterdag 6 januari 2018

"WAT EEN PRACHTIGE FIETS, IK BEN HIER ZO BLIJ MEE!"


"Ik ben zo blij verrast. De wereld is niet altijd leuk en aardig, maar het blijkt maar weer dat er ook vriendelijke en hulpvaardige mensen bestaan."

De noodroep van de Beijumse die een vervangende fiets zocht voor haar dochter wiens fiets was gestolen, heeft respons opgeleverd.

Zie nog eens het bericht van gisteravond, vrijdagavond Via een briefje op het advertentiebord bij de AH, dat vervolgens door Beijumnieuws werd gefotografeerd en gepubliceerd, heeft de mevrouw die de oproep heeft gedaan vanmiddag de fiets gekregen die we op de afbeelding zien.

De blogger reed vanavond na zijn werk even naar de Beijumse die aan de Onnemaheerd woont. Die straalde. "Ik werd gebeld door Kor en die zei dat hij een fiets kwam brengen. Ik wist niet wat ik zag toen hij met de fiets aankwam, de lievelingskleur van mijn dochter is groen. Echt een prachtige fiets, mijn dochter is er ontzettend blij mee."

Zie nog eens de foto. Een plaatje, wat een prachtige fiets. Het blijkt maar eens te meer, er lopen vernielers en dieven rond, maar ook mensen met een goed hart die graag iets voor iemand anders over hebben.

(Omdat de oproep resultaat heeft gehad, is het telefoonnummer van de oproep verwijderd)

Geen opmerkingen: