zaterdag 2 december 2017

WC-DOUCHERUIMTES WORDEN GERENOVEERD IN DE FROUKEMAHEERD



"Ik ga noodgedwongen bij mijn dochter douchen die vlakbij woont. Ik ga me echt niet 's ochtends vroeg om 7 uur in een mobiele badkamer douchen. Ik heb geen zin in camping-taferelen en ga niet met mij handdoek en toilettas over straat."

Er worden de afgelopen jaren veel huizen in de wijk gerenoveerd.
Vijf jaar geleden werden o.a. de badkamers in de Atensheerd aangepakt, zie nog eens dit bericht +Video.

Einde zomer van dit jaar werden huizen in de Wilkema- en Scheltemaheerd gerenoveerd, zie nog eens hier

De afgelopen weken zijn de douche- toiletruimtes in de Froukemaheerd leeggestript en weer nieuw opgebouwd (foto's van nieuwe douche/badkamerruimtes zijn welkom).

Nieuwe wc-potten. En een bewoonster mailde jubelend: "Mijn hele badkamer is nieuw betegeld, ook het plafond is gedaan. En wat zo mooi is, ik mocht de tegels zelf uitzoeken.

Bewoonster Bianca uit de Froukemaheerd stuurde de foto's rechtsonder en helemaal beneden.

Ze schreef erbij:

"De wc en doucheruimte zijn helemaal leeggestript.
De muren zijn gefreest, daar waar de nieuwe leidingen komen te liggen.
De wc-pot is teruggezet en ik mag na gedane behoefte doorspoelen met een emmer water.
Voor nood heb ik een Pota Potti (draagbare wc, JF) in huis genomen om te kunnen plassen en poepen."

Bovenstaande tekst is reeds een week geleden geschreven.
De Beijumblogger wilde het publiceren, met foto's en al,  maar zag vanochtend de update in het huis van Bianca.

Zie de afbeelding(en) beneden.
Bijna klaar en bezig met de afronding.

(De huizen zijn van woningbouwvereniging De Huismeesters)

Geen opmerkingen: