zondag 10 december 2017

ENQUETE VOOR AH BEIJUM (Imago-onderzoek)


"We staan hier niet namens de AH maar we houden als leerlingen van de Rijksuniversiteit Groningen een enquête in het kader van de opleiding Communicatie- en Informatiewetenschappen."

Twee frisse jonge dames stonden eergistermiddag voor de ingang van AH-Beijum voorbijgangers aan te spreken. "Hebt u drie minuten tijd om een enquête in te vullen?"

Er staan stellingen in de enquête die verwijzen naar de AH, de Jumbo en de Lidl.
Enkele stellingen:
Ik voel me welkom in deze winkel.
De medewerkers zijn vriendelijk.
De winkel is netjes en geordend.
Ik word goed geholpen als ik vragen heb.
Ik word begroet door de medewerkers.

Een imago-onderzoek, staat bovenaan de enquête.

De Beijumblogger zal vragen of de uitkomsten van de enquête al of niet gepubliceerd mogen worden.

Geen opmerkingen: