maandag 16 oktober 2017

ZIEKE EN BIZARRE VERNIELINGEN (stenen door ruiten woonhuis)



"Wat als een kind in de woonkamer wordt geraakt? Hopelijk komen die zieke lui eens bij hun verstand."

Het bericht van gistermiddag over de kapot geschoten ruit en de vernielde politieauto zorgde ervoor dat een bewoner uit de Froukemaheerd reageerde. Hij stuurde de foto's die we hier zien en schreef erbij:

"Vooropgesteld, ik wil niet dat mijn naam of adres ergens benoemd worden, maar aangezien jij er meer energie in lijkt te willen steken dan de politie, wil ik je dit extra geval met betrekking tot de nieuwe rage niet onthouden.

Afgelopen vrijdagnacht is geprobeerd de voorraam in te gooien met als gevolg een kleine beschadiging. Maar er is ook een zijraam ingegooid met als gevolg een gat van 16 tot 19 centimeter doorsnede. De steen ging door dubbel glas heen en de steen met inclusief het gordijn zijn halverwege de woonkamer geëindigd en daardoor kwamen overal glassplinters terecht. Er moet wel met erg veel kracht zijn gegooid.

What's next? Dat er ook nog een kind of dier door de stenen wordt geraakt? Het ging hiet om grote stukken trottoirbanden. Hopelijk komen die zieke lui eens bij hun verstand."

Zijn er nog meer Beijumers de dupe van deze bizarre en zieke rage? Beijumnieuws@hotmail.com


Update 14.20 uur, lezeres bericht: Ik heb dat meegemaakt midden in de nacht door het slaapkamer raam van mijn zoon -vlak naast het hoofdend van zijn bed kwam een grote baksteen terecht -de politie kwam pas ochtends en hebben er verder niks mee gedaan -leuke actie niet?

Geen opmerkingen: