woensdag 23 november 2016

OOK MILIEUSTRAAT MUDA-EDZEMA- EN HIDDEMAHEERD

Goed voorbeeld doet goed volgen. In navolging van de succesvolle milieustraat in de Froukema- en Wibenaheerd hebben mensen uit de Edzema-Muda- en Hiddemaheerd besloten om hetzelfde te doen.
Reeds aanstaande zaterdag kunnen bewoners uit genoemde heerden hun overtollige dingen, bruikbaar of onbruikbaar, grofvuil en ook producten voor de kerstpakketten-actie inleveren.

Zie de flyer, gisteren toegezonden door iemand uit genoemde heerden. Een Goed Doel zoals in de Froukema-Wibenaheerd het geval was is, de flyer lezend, nog niet bekend.
De in laatstgenoemde heerden weggestuurde draaiorgel Pronkjewail gaat weer voor de muzikale omlijsting zorgen (op een voor omwonenden aanvaardbaarder tijdstip, vanaf 09.30 tot 11.00 uur).

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wegestuurd is wat groots van woord. Ik laat me nooit wegsturen tenzij het anders vermeld wordt.Er was 1 klacht binnen gekomen, deze vond het niet zo nodig dat er vrolijkheid erbij hoort. Het was tegen 10.30 dat deze klacht werd gemeld. Ik denk maar zo, 1 klacht op 1500 huishoudens is voor mij zeker acceptabel. We kunnen nu niet iedereen tevreden stellen. En wat betreft, het niet door laten gaan? Forget it.

Anoniem zei

Prima initiatief! Heb er dankbaar gebruik van gemaakt en meerderen met mij. De containers zaten al aardig vol.Komende maandag wordt het grotere vuil van huis opgehaald door de gemeente. Heb geen probleem met de vergoeding die gevraagd wordt. Doe het gewoon volgens draagkracht. Ik kan die 45 euro wel missen. Iemand die dat niet kan, betaald gewoon minder of niet. Beland de rommel tenminste niet op straat en het gaat de verloedering tegen.