woensdag 31 december 2014

ENKELE JAREN DOOD IN EIGEN WONING

Een 52-jarige man uit Groningen is eind november dood in zijn woning aan de Wibenaheerd aangetroffen. De man was waarschijnlijk al enkele jaren eerder overleden.
De politie meldde destijds wel dat er een stoffelijk overschot was gevonden maar niet dat de man waarschijnlijk al langer overleden was.
De man is een natuurlijke dood gestorven. Een GGD-arts schatte destijds in dat de man langer dan twee jaar dood in zijn huis heeft gelegen.

1 opmerking:

Anoniem zei


schrijnend!!

een ander schrijnend voorval deed zich in 2001 voor in de Isebrandtsheerd nr. 123.
daar woonde al met al zo'n 20 jaar een alleenstaande vrouw.
de buurt wist dat ze zich meer en meer terug trok uit de samenliving.
uiteindelijk dacht de één, ze is er nog want haar schoorsteen rookt.
een ander zei me dat ze al maanden weg was en dus niet meer thuis.
tóen begonnen alle belletjes in me te rinkelen.
ikzelf was vanaf begin januari 2001 dag en nacht bij mijn terminale moeder in lewenborg.
moest iedere dag naar mijn huis om de was te doen, aangezien mijn moeder geen wasmachine had.
ik heb direct de GGD gebeld.
2 dagen later kwam er een vrouw op de fiets "even kijken".
al staande op mijn grote trap hebben we over de grote haag kunnen kijken.
we voelden beide dat het foute boel was.
in het halletje stond het.
het stond helemaal vol met onuitgepakte kratten vól (bederflijke) etenswaar.
nóg 1 of 2 dagen later kwamen eindelijk een forensisch arts, gekleed in het wit + allerhand helpers + politie enz.

we hebben het onderhand over eind april!!!

was ik kwaad? nee, furieus!!!!
zoveel buren maar ik, die vanaf januari 24/7 bij mijn terminale moeder was, mocht deze rotbal aan het rollen brengen!

mijn moraal van dit verhaal?
niks verbaasd me meer...leer mij de mensen kennen...