zaterdag 19 april 2014

"Ik heb 24 KILO ERAF"

Halverwege februari kwam ik haar tegen, ze had net een auto gewonnen, maar wat nog belangrijker was, ze was een dag verwijderd van een maagoperatie. Bekijk nog even dit bericht. (en vergelijk de foto's...)
Vanmiddag liep ze omstreeks drie uur stralend door Winkelcentrum Beijum. "Ik heb 24 kilo eraf en ik voel me zeer goed." Daar hoort een foto bij, Angelique. "Alleen als de paashaas er ook bij op gaat."
Zie het resultaat boven. Het worden vast mooie paasdagen voor Angelique.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciflap.. enz. Angelique!!
zo wie zo dapper om deze zware operatie te willen.
ga zo door, tof!

gr. Therèse

Anoniem zei

Je ziet er al veel beter uit Angelique !
Nog belangrijker is dat je je goed over jezelf gaat voelen .
Ga ervoor , ook voor je kleinkind !