dinsdag 24 december 2013

EEN HANDIGE KATTENTRAP

Ja, zie bovenstaande kop, het is een handige poezen- of kattentrap. Speciaal gemaakt voor een huisdier die net als z'n soortgenoten het liefst zo onafhankelijk mogelijk wil zijn.
Dat betekent: ik ga naar buiten als ik dat wil, en ik keer terug als ik die behoefte heb. Je hebt ook mensen die zich autonoom en onafhankelijk noemen. Deels is dat flauwekul, mensen zijn sociale dieren, ze hebben hun soortgenoten nodig. Een poes of kat heeft geen soortgenoot nodig, maar in dit geval, met dit soort huizen, zie foto, wel mensen. Mooi zo'n trap mens. Maar mag dat raam even open?

1 opmerking:

Anoniem zei

De eerste keer dat ik zo een kattentrap zag, is +/- 55 jaar geleden.
Aangezien wij in een bovenwoning woonden, had mijn vader er één gemaakt voor onze poes.
Jarenlang is er door onze huisgenoot dankbaar gebruik van gemaakt.
Leuk,ze nog steeds hier en daar te zien :-).

Gr. Therèse