vrijdag 25 oktober 2013

ERGERNIS OVER VUURWERK AFSCHIETENDE JEUGD

Van verschillende kanten ontvang ik berichten dat Beijumers zich de afgelopen dagen hebben geërgerd aan het afsteken van vuurwerk door jongeren. Vooral in de Hiddemaheerd schijnt het raak te zijn geweest, bij een jongereninstelling zou er oorverdovend geknal te horen zijn geweest. Heeft het te maken met de herfstvakantie? Zijn er meer klachten? Beijumnieuws@online.nl
Gisteren o.a. op Twitter:  Jongetjes steken af in . Aanspreken helpt helaas niet. Ze lachen :-(   23 Oct  Was tegenover mij. Kwam uit het gebouw of er achter van de stichting Zat echt te trillen op mijn stoel.

2 opmerkingen:

Kees Huizenga zei

In de nacht van woensdag op donderdag jl. werden kort achter elkaar 3-4 geluidsbommen afgestoken. Tegen ± 03:30 uur. Ik schrok wakker. Voor mensen met hartproblemen is dit zeer gevaarlijk. Zelf heb ik geen hartklachten, maar dit gedrag is ronduit anti-sociaal te noemen. Het kan leiden tot een misdrijf: dood door schuld.

Plaats van handeling: de Isebrandtsheerd, vlakbij de Fossemaheerd. Wellicht op of nabij het fietspad naar Lewenborg.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.