dinsdag 9 juli 2013

NOG MEER SLEUTELS GEVONDEN

Het oproepje van een paar dagen geleden waarin een lezer aangaf een bos sleutels te hebben gevonden heeft nog geen reactie opgeleverd.
Gisteren stuurde lezeres Marianne een soortgelijke oproep op:
Ik heb zondag 7 juli een sleutelbos gevonden op het witte bruggetje tussen de Hylkemaheerd en het Kardingegebied. Er zitten 4 sleutels aan en het lijken huissleutels te zijn. Hoewel ik ter plekke een briefje op heb gehangen, heb ik tot nu toe nog geen reactie gekregen. De eigenaar kan contact met mij opnemen via dit mailadres. Zou er een oproepje op het Beijumnieuws mogen komen?
Ook hier weer geldt: reacties naar Beijumnieuws@online.nl

1 opmerking:

emmy zei

Apart genoeg worden sleutels haast nooit opgehaald. Ik heb een paar maanden geleden sleutels gevonden van een auto op het fietspad. Heb advertenties gezet op marktplaats. Heb ze aangemeld bij de gemeente en nog een paar andere sites. Nooit een reactie gehad. Ze liggen nu nog steeds bij ons in de kast.