maandag 15 oktober 2012

JUBILEUM HERFSTACTIE PEDICURE HANNIE DE JONGE

PEDICURE THUISSERVICE Hannie de Jonge viert 12 en half jarig JUBILEUM in BEIJUM met HERFST-AKTIE

Afgelopen voorjaar stelde ze zich op Beijumnieuws reeds voor aan de Beijumers:
Mijn naam is Hannie de Jonge en ik woon aan de Bottemaheerd. Sinds 12 jaar ben ik werkzaam als pedicure vanuit Beijum en dan uitsluitend bij de cliënt aan huis. Ik werk al 30 jaar op deze manier en dat bevalt prima, want voor de cliënt is het gemakkelijk en vertrouwd in eigen huis.
Door de jaren heen heb ik veel ervaring opgebouwd in het behandelen van probleem –voeten , het geven van de juiste adviezen en zonodig nazorg. Sinds januari van dit jaar is het ook mogelijk om een heerlijke voet-verwen behandeling te laten doen of een party/workshop te geven.

Onlangs ben ik uitgenodigd om een voetverzorg-party te geven aan een groepje vriendinnen. Aan het eind van een gezellige avond was iedereen blij met verzorgde voeten en gelakte nagels.

Kijk maar even op www.pedicurethuisservice.nl  voor meer informatie en bel of mail me voor het maken van een afspraak of om je wensen te bespreken.

Kortom: laat je voeten regelmatig verzorgen: ze zijn het meer dan waard!

Van harte aanbevolen en tot ziens bij PedicureThuisservice Hannie de Jonge


We zitten midden in de herfst, en Hannie de Jonge heeft een paar acties in petto:
JUBILEUM HERFST -AKTIE : Gratis Voet/been massage met heerlijk verwarmende olie na een basis-voetbehandeling
TIP voor de feestdagen of om iemand te verwennen: luxe uitgevoerde CADEAUBONNEN vanaf 25,-- E. bij mij verkrijgbaar.

Geen opmerkingen: