dinsdag 10 juli 2012

WIE IS GRAFFIITIKAMPIOEN VAN BEIJUM?

Ik weet niet of er een soort van graffiti-competitie in en rond Beijum woedt, je moet de dingen niet onnodig opblazen. Maar toch. Volgens mij zijn er drie spelers op de markt bezig. Een heerschap, volgens mij zijn het heren, met een naam die ik vergeten ben. Hij had z'n naam geschreven bij het gecastreerde kunstwerk 'Kees' op de brug over de Zuidwending. Een aparte naam. Maar ja, dat zijn al die duistere namen. De bovenste foto is maandagmiddag genomen, wachtend in de file, wat heet, voor de stoplichten Beijum- Zuid. U ziet de brug over de Beneluxweg, of zoals u wil: het Heerdenpad. Heel mooi, Sel Siza, je scoort hier toch wel een beetje mee. Duizenden automobilisten per dag kunnen je 'kunstwerk' bewonderen. Van de heer die verantwoordelijk is voor het kunstwerk dat u op de linker foto ziet, klik maar niet groter, word je zo langzamerhand een beetje flauw(Is Gronings voor zat). Zie ook nog eens dit blogbericht, alhoewel, kijk toch maar niet.
 Het wordt zo langzamerhand tijd voor een Beijumer nachtburgemeester, die in dit soort zaken een beetje de regie gaat voeren.

1 opmerking:

Anoniem zei

Sol Zon en Siza een instelling in Stadskanaal. Dus Johan.......

Anders zou ik denken Zonnige kant! :-)

Ik zou dan ook willen zeggen iets meer geel makers.
Doe Kleurrijk Beijum eer aan!