zondag 22 juli 2012

NIEUWSGIERIGE DAMES IN KARDINGE


Tijdens de Pasar Malam, dit weekend in Kardinge, zijn traditioneel ook waarzegsters en kaartleggers aanwezig. 
De 65-jarige Maaike de Brock komt net bij van de informatie die ze van de waarzegster ontving. Intussen verkneukelt haar vriendin zich op wat nog komen gaat.
"Ja, we zijn vrouwen, hè?"
"Nieuwsgierig!"
"Ze heeft net gezegd dat het niet zo goed gaat met mijn ex."
"Weet je dat ook weer."
"Ik heb al 20 jaar geen contact meer. Met mijn dochter gaat het ook niet zo goed. Daar heb ik ook geen contact meer mee."
"Och... als mijn zoon een dag niet belt, ben ik al van slag." "Met mijn gezondheid moet ik een beetje oppassen. Veel vitamine B heb ik nodig."
"Ze voorspelt maar een jaar vooruit toch? "Ja." "Dat vind ik dan wel een klein beetje jammer."
"Ik kom ook nog een nieuwe liefde tegen. En dat vertel ik allemaal aan een vreemde man!" "Komt omdat hij er zo netjes uitziet."
Foto + tekst: www.dvhn.nl

Geen opmerkingen: