dinsdag 29 mei 2012

UIT DE OUDE DOOS (119)



Klik groter
Deze twee foto's komen weer uit het plakboek van lezeres Tanja. Ze zijn ongeveer dertig jaar oud en ze laten een oude woonplek van Tanja aan de Emingaheerd zien (en graafwerkzaamheden ervoor). Ik weet er niks van, het was voor mijn Beijumer tijd, maar er schijnt een bezorgcentrale te hebben gezeten op de plek waar nu kinderdagverblijf Hamertje Tik, aan de buitenste zuidelijke schil van Dienstencentrum Oost, zit. Dit mailde Tanja bij de foto's: Het heeft even geduurd maar hier zijn de eerste foto's die ik kon vinden van het pand Emingaheerd 108 waar ik als klein meisje van 10 jaar ongeveer een jaar heb gewoond. Wij hadden ons huis aan de Menkemaheerd verkocht en ons huis in de Hunze was nog niet opgeleverd. Nu, 22 jaar later, zit mijn jongste zoon hier op de creche/ BSO.
De Oude Doos mag wel weer een beetje bijgevuld worden. Hebt u oude foto's van Beijum? Beijumnieuws@online.nl

Geen opmerkingen: