zaterdag 26 mei 2012

TEVREDEN BEIJUMERS

Deze foto schoot ik halverwege de afgelopen week. De bewoonster van een huis in de Froukemaheerd kreeg een nieuw dakraam en de Beijumer aannemer die dit uitvoerde staat naast haar op de foto. De Beijumer aannemer? Ja, ik heb hem aangeboden om even de naam van zijn bedrijf in dit blogbericht te schrijven, maar dat hoefde niet: "Doe maar niet, ik heb het druk zat. Ik hoef er eerst geen nieuwe klanten bij." Tja, zo kan het ook, de economische crisis lijkt niet voor iedereen op te gaan. Hij zet dakkapellen op je huis, kleine verbouwingen, aanbouwen, maar hij hoeft even geen gratis reclame. Het moet gezegd, de timmerman/aannemer kijkt heel tevreden voor zich uit vanuit het dakraam, de zaken gaan waarschijnlijk goed. De bewoonster kijkt ook heel tevreden. Blij met haar nieuwe raam? Of hadden ze het gezellig daar boven?

1 opmerking:

Selma zei

Ik heb een week werklui in m'n huisgehad. Behalve de overlast was het idd ook heel gezellig. Samen koffiedrinken, even een praatje. Ik ben nadien anders tegen bouwvakkers gaan aankijken,