donderdag 17 november 2011

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING

Er is een lezeres die onder de reactiemogelijkheid regelmatig ongevraagd de prachtigste historische aanvullingen geeft op sommige blogberichten. Ook al reageert de lezeres anoniem en heb ik haar nog nooit ontmoet, via e-mail weet ik wel wie ze is. Kijk bijvoorbeeld hier om haar laatste bijdrage te bewonderen onder het vanochtend geplaatste bericht over de Oostelijke Ringweg.
De aanvullingen zijn wat mij betreft zo prachtig complementerend richting blogbericht dat ik ze vanaf nu 'bovengronds' ga halen, ze worden als update bij het blogbericht geplaatst.
Beste A. bij deze hardstikke bedankt voor de schitterende aanvullingen!! Ik zie net dat je ook een mooie aanvulling op het voorgaande bericht, over de ijsbaan, hebt geplaatst. Mooi werk!

1 opmerking:

Kees Huizenga zei

Heeft deze aardige en intelligente dame ook een website?

Ze geeft prachtige aanvullingen.

Graag ontvang ik een tip hoe in een reactie gelinkt kan worden naar een te activeren internetadres "hier". Deze techniek wil ik graag leren. Bij voorbaat mijn dank voor de hulp.