vrijdag 29 oktober 2010

BEIJUMSKAP (5)

Fotograferen is voor het grootste deel kijken. Het is de werkelijkheid weergeven zoals jij die ziet. Een onderwerp is op veel verschillende manieren vast te leggen. Een fotografiedocent zei ooit tegen me: “Je moet om je onderwerp heen dansen om de juiste hoek te vinden.” Ik huppel graag wat in het rond. Deze voetbalvelden tref je veel aan in Beijum, deze vond ik in het westen van onze groene wijk. Drie keer dezelfde foto, en drie keer een verschillende foto.

Foto+ tekst: Atsje Straatsma
http://www.atsjestraatsma.nl/

1 opmerking:

Anoniem zei

geweldig goed uitgelegd aan de hand van de foto's...
en mij weer op een goed idee gebracht... inderdaad bekijk ook ik de dingen maar van 1 kant.. zal ed volgende keer eens verder kijken dan m'n lens lang is ;)