vrijdag 15 oktober 2010

ALCOHOLCONTROLE TER HOOGTE VAN DE FOSSEMAHEERD

Vanavond om tien voor elf reed ik via Beijum Zuid de wijk in en maakte nog net een staartje van de net afgelopen alcoholcontrole mee die vanavond ter hoogte van de Fossemaheerd op de wijkring werd gehouden. Toch maar even vlug de Fossemaheerd ingedraaid. Een dame in groen hesje stond op het punt om een politieauto in te stappen. Mag ik vragen wat hier aan de hand is? "Mijnheer, we hebben een alcoholcontrole gehouden." Ok, zijn er ook mensen betrapt? "Nee, dat niet." Hoe lang heeft de controle geduurd? "Dat kan ik u niet zeggen." Zijn er echt geen automobilisten gesnapt? "Dat mag ik niet vertellen. Maar ik ga verder naar het volgende controlepunt."
Een foto maken ging niet meer. Maar er wordt vanacht op meerdere plekken in de stad gecontroleerd op rijden onder invloed.

Geen opmerkingen: