donderdag 30 september 2010

DEZE SCHAT IS BLIJ MET EEN BAAN VAN WEERWERK

Ik ken haar een jaar of drie. Eerst via Pand49 waar ze een van de grondleggers was. Ik weet dat ze Franceska heet en dat ze 61 jaar is. Altijd hartelijk in contact en in elke zin schat tegen je tegen als je met haar praat. Zo ook tijdens dit telefoongesprek, zie foto. Ja schat, natuurlijk schat. Helemaal goed schat. Ze spreekt het woord schat dusdanig uit dat ik alleen maar kan concluderen dat ze het meent. Ik kwam haar tegen in het Heerdenhoes alwaar ze een der beheerders is. "Ik heb een seniorenbaan van Stichting weerwerk en dat bevalt me uitstekend. Ik ben werkzaam via de BIB (Buurthuizen in Beijum) en werk behalve in het Heerdenhoes ook nog in de Kleihorn. Trouwens schat, kom je aanstaande zaterdag ook even bij me thuis? Ik doe mee aan de kunst- aan- huis route. Kijk maar naar het programma, ik woon aan de Toppingaheerd."
De route heb ik opgestuurd gekregen. Maar waarom niet eens kijken via de site van de "buren?" Van http://www.lijn6.com/ bedoel ik natuurlijk: http://lijn6.com/index.php?option=com_content&view=article&id=164:kunst-aan-huis-route-2-en-3-oktober&catid=11:pand-49&Itemid=24

Geen opmerkingen: