woensdag 11 augustus 2010

EEN PAARD HEBBEN IS HEEL GEWOON IN BEIJUM

Op een fietstocht door Beijum ontmoette ik onlangs deze twee dames. De een is op de voorgrond duidelijk zichtbaar, de ander staat enigszins verstopt achter haar paard. Als ik me niet vergis was de plaats van handeling de Jensemaheerd. Wat je ziet is bijzonder. Maar in een wijk als Beijum is het ook weer niet zo heel apart. Een carport voor een huis, een auto of een partij fietsen, tja niks biezonders. Maar twee paarden? Dames, mag ik een foto maken en die publiceren? "Jawel hoor, ga gerust uw gang." Waar gaat de reis heen? Naar de manege bij Lewenborg? "Nee hoor, we rijden naar een manege in...(plaatsnaam vergeten, jf) tussen Bedum en Groningen." Veel plezier. "Dank u wel." Eigenlijk niks bijzonders, het slaat nergens op om hier een blogbericht over te maken. Maar het zag er zo heerlijk dorps, eenvoudig en onschuldig uit.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo ik wil vragen of jullie een verzorger zoeken want ik zoek 1 of 2 pony /paarden want ik wil rijden poetsen en stal schoon maken ik rij 4,5 jaar dus stuur een bericht