zaterdag 5 juni 2010

EEN HELE WEEK MET DE BRUG BEZIG

De hele godsganse week waren werklieden bezig om het stoepje en het muurtje van de brug over de Zuidwending aan te pakken, zie foto. In eerste instantie dacht ik, en hoopte ik een beetje, dat er weer een paar gezellige leuzen op het muurtje waren gekalkd. Maar ik zag geen hoge drukspuit en er waren geen teksten van gekken en dwazen die schrijven op muren en glazen te zien. Ik mag het natuurlijk niet hopen dat het wél weer gebeurt, maar een beetje gezellige gekte en reuring, nee daar wordt de wijk niet minder van. Vijf dagen waren ze bezig om een stoepje te leggen en iets met een kademuurtje te doen, maar ik zie eerlijk gezegd het verschil niet met een week geleden. Nee, geen flauwe opmerkingen over bezigheidstherapie, ik ga gewoon komende week even goed kijken wat ze hier nou de hele tijd hebben gedaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik woon hier schuin tegenover en zover ik heb kunnen zien , was het niet het stoepje maar werd de beton fundering gerepareerd. Beton heeft nou eenmaal tijd nodig om goed te drogen dus vandaar dat het wat langer duurt.

gr Jan