woensdag 23 juni 2010

DRIE MEIDEN EN EEN WINKELKAR

Tijdens een wandelingetje trof ik gisteren dit tafereeltje aan in de Holmsterheerd. Het leek alsof ik zo een toneelstukje of sprookje binnenkwam zeilen. Drie punthoedjes, stralende jonge meidengezichten en een winkelkar. Wat is dit nou dames? Linksachter op de foto:" Ik ben vandaag 16 jaar geworden." (Sorry! moet rechtsachter zijn, zie reactie)Gefeliciteert, maar he, heb je nu een feestje? "Nee, ik vier mijn verjaardag zaterdag." Ok, maar die winkelkar, hebben jullie die gejat? "Nee hoor, we hebben net boodschappen gedaan, de winkelwagen brengen we zo weer terug." Ik geloofde ze op hun woord, kijk naar deze frisse, jonge meiden, de eerlijkheid spat van ze af. De vogels zongen boven in de bomen hun hoogste lied, de kikkers kwaakten in de vijver en Beijum is weer de groenste wijk van de stad. Een beetje met lichamelijke sportklachten rondwandelen is geen ramp. Vooral niet als je prachtige sprookjesfeeën met punthoedjes tegen komt zoals op de foto is te zien. Klik de foto groter voor een optimaal resultaat.

1 opmerking:

Anoniem zei

Rechtsachter op de foto is de jarige (:

groetjes het meisje dat rechtsachter op de foto staat