donderdag 27 mei 2010

VANAF ZONDAG WEER NIEUWE EXPOSITIE IN PAND49

Pand49 op Plein Oost blijft Beijum opfleuren. De hoeveelste expositie aanstaande zondag wordt geopend weet ik niet meer, ik ben de tel kwijt. Maar het is praktisch altijd bingo qua bezoekersaantallen.(afgezien van een onlangs hopeloos geflopte foto-expositie, maar dit ging buiten de mensen van Pand49 om). Aanstaande zondag wordt een expositie van Coos Akkerman geopend:
Vanaf 24 Mei tot en met 24 Juni exposeert Coos Akkerman in Pand49.
De opening is op 30 Mei m.m.v. René Wubbolts. Iedereen is welkom vanaf 16.00 u om onder het genot van een hapje en een drankje de kleurrijke schilderijen te komen bekijken.
Dit zegt Coos zelf over haar werk;

Het maken van abstracte kunst is mijn passie , Ik schilder puur, vanuit mijn gevoel. Mijn inspiratiebronnen zijn de wonderen van de natuur en het leven zelf. Ik leg me in vorm, materiaal en kleurkeuze geen beperkingen op. Ik schilder om mezelf steeds weer te blijven verrassen en hopelijk ook anderen. Mijn werk kenmerkt zich door een kleurrijke expressieve beeldtaal.

Geen opmerkingen: