vrijdag 21 mei 2010

FOTO'S VAN FLIP KLATTER (20)

Een meerkoet poetst z'n verenkleed op een winkelwagentje in de Zuidwending.

Foto + tekst: Flip Klatter
(Naschrift: ik stuurde Flip begin deze week een mail met de vraag of er binnenkort nog foto's gestuurd gaan worden aangezien dat dit de laatste exemplaar is. Er is alleen nog een foto van ondergetekende gemaakt door Flip maar het is twijfelachtig of die voor publicatie geschikt is. Hij stuurde deze mail terug: Helaas, ik zit nu in Sulawesi. Kom donderdag 27 mei a.s. terug, tenminste als we niet vast komen te zitten in Singapore vanwege vulkaanas. Ik heb denk ik weel leuke foto's van Sulawesi. Neem contact op als ik terug ben. Kan moeilijk hier internetten (primitieve omgeving).
Om een lang verhaal kort te houden: het kan zijn dat er volgende week geen foto van Flip komt.)

Geen opmerkingen: