zondag 7 februari 2010

FOTO'S MULTICULTURELE AVOND (afgelopen vrijdag)

Aan de foto's te zien heb ik afgelopen vrijdagavond wat gemist. En wellicht meer mensen met mij. Op de multiculturele avond in het Trefpunt, locatie Ambiënte, kwamen ongeveer tachtig mensen af, ik had er graag bij willen zien maar dit kon niet i.v.m. andere verplichtingen. Om kwart voor elf was ik te laat om nog een paar foto's te maken maar geen nood, Perla Lourens zou hier zorg voor dragen. 

Vandaag kwamen vijf foto's binnen, u ziet hier vast twee, de andere drie kunt u hier in de loop van de week aanschouwen. Op de linker foto ziet u Perla als stralende middelpunt, ze doet veel voor multicultureel Beijum want behalve dat ze de drijvende kracht achter de geslaagde afgelopen vrijdagavond was leidt ze ook nog eens de Kadushiclub.
Perla Lourens staat tussen twee andere vrouwen in en misschien herkent u ze wel. Links staat Irma Zijlstra, stadsdeelcoördinator voor Noorddijk en werkzaam bij ROEZ op het Zuiderdiep in de stad.
Rechts ziet u Joyce van de Waal van Stichting Stiel. Ik kreeg geen verhaaltje bij de foto's opgestuurd maar weet wel dat er een soort van modeshow was georganiseerd. Liepen Irma Zijlstra en Joyce van de Waal in het Trefpunt rond als Zeeuwse Meisjes? De vrouw op de bovenste foto ken ik niet maar te zien is wel dat ze er prachtig bij liep. Volgende keer zelf maar even kijken, en mochten Beijumers die niet zijn geweest geïnteresseerd zijn geworden: er komt wel weer een multiculturele avond in Beijum. Let op de aankondigingen op Beijumnieuws.
Er is plaats voor iedereen in Beijum.

4 opmerkingen:

Kees.K zei

Dus 'het liep storm' op deze avond. Weinig publiek overigens op de foto's. Wel wat ongelukkige gezichten, behalve Joyce. Maar het was ook 'haar' geld toch? Dus dan moet je wel stralen.

Anoniem zei

het was een leuke en gezeliige avond iets anders in beijum,een compliment voor de organisatie.

Anoniem zei

Swinda Stamper staat op de andere foto.
Doet veel o.a kindercarnaval.
Zelf zou ik als professional nooit zo voor gek gaan lopen als Joyce en Irma.
Moet je maar durven!

Anoniem zei

Jongens, niet zo zwaar an tillen. D'r komen nog drie foto's.