donderdag 10 december 2009

GEZELLIG ZO'N KERSTBOOM

Ik weet niet hoe de lezer er in staat maar bij mij komt vlak na Sinterklaas nog geen kerstboom in huis. Eerst even weer wat 'gewone' dagen, omstreeks de 15e ga ik wel op zoek naar een geschikte boom. Je zou ook denken dat als je nu een koopt en hij blijft tot 6 januari staan dat er begin januari geen naald meer aan de boom zit. Vreselijke troep om te stofzuigen die priknaalden. Maar goed, veel mensen hebben hun buitenverlichting al weer tegen de muur of in een boom hangen. Of in geval van een lichtslee, al weer voor in de tuin staan. The most wonderfull time of the year. Deze Beijumse had gistermiddag duidelijk een paar keer ruzie met haar net aangeschafte boom. Dan weer viel ie van de bagagedrager af en dan weer zat de boom verstrikt in een van de bomen rechts naast de schutting. De jas van de vrouw past mooi bij de boom. "Ja hoor publiceer de foto maar, veel mensen herkennen me toch wel aan mijn jas." De donkerste dagen van het jaar, half 5 's middags donker. Lekker kneuterig en behagelijk zo'n verlichte boom in huis, vindt u ook niet?

Geen opmerkingen: