dinsdag 10 november 2009

NIEUWE TANDARTS AAN DE STOEPEMAHEERD

Jarenlang was tandarts Seawish tandarts binnen tandartsenpraktijk Stoepemaheerd. Maar hij is vertrokken om ergens elders een eigen praktijk te beginnen
Zijn landgenoot, tandarts Sito, heeft de praktijk overgenomen en vanmiddag kwam ik bij hem ter controle. Seawish, Sito, het klinkt allemaal erg buitenlands; waar komen de heren vandaan?

"Net als mijn voorganger kom ik uit Irak. Ik heb net zeven jaar in Hamburg gewoond en ben vanaf december de nieuwe eiganaar van tandartsenpraktijk Stoepemaheerd." Mijnheer Sito is geen eigenaar van het pand aan de Stoepemaheerd, die huurt hij. Nieuwe patiënten zijn welkom bij tandartspraktijk Stoepemaheerd.
http://beijumnieuws.blogspot.com/search?q=tandarts

4 opmerkingen:

karin.p. zei

Vroeger kreeg je nog netjes een brief dat je (tand)arts vertrok of met de vut ging nu moet ik het via dit medium vernemen.
Naja het is toch nog ergens goed voor aangezien zowel ik als Sarah nog voor controle moeten dus zal deze week even bellen.

Dineke zei

Precies, ik was ook erg verbaasd hier te lezen dat m'n tandarts voorgoed vertrokken is.
Vooral met kleine kinderen is het niet echt leuk als daar ineens weer een nieuw gezicht zit.
Ik ben benieuwd of de andere twee tandartsen er nog wel zijn?

karin.p. zei

Ik heb net gebeld voor de controle en ook even het e.a gevraagd.
De beste man is nogal onverwacht vertrokken en daarom hebben ze geen brief verstuurd.
dan is er nog iets vervelends tandarts van Essen heeft een ongeluk gehad en beide hielbenen gebroken hij moet 3 mnd plat en daarna revalideren.
Daardoor is het nu ook erg druk in de praktijk.
Ik heb normaal van Essen voor mij is het echt balen :-(

Dineke zei

Oh jee, arme v. Essen. Dat is niet mis, beide hielbenen.
Dus alledrie de bekende gezichten zijn nu weg, Jasem, Seawish en v. Essen.
Gelukkig ziet de nieuwe tandarts er erg vriendelijk uit, en kunnen we zo alvast even wennen :)