vrijdag 27 november 2009

HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN

Er zijn lezers die aangeven dat ze voordat ze Beijumnieuws op gaan een waarschuwing krijgen al zouden ze een onveilige site betreden. Als er meer lezers zijn die dit ondervinden dan verneem ik dat graag via Beijumnieuws@online.nl Ongeveer driekwart jaar geleden is er een keer 'ingebroken' op deze wijkblog, iemand had zomaar enkele berichten kunnen plaatsen. De meeste mensen genieten van Beijumnieuws, maar zoals overal heb je hier ook enkelingen die het voor mij en de lezers wel zouden willen verpesten.

De berichtgeving in de Regiokrant over Vrouwengroep Orchidee loopt ten einde. Na tweeënhalf jaar is de groep genoeg in het zonnetje gezet. De komende weken plaats ik hier nog een paar achterstallige verslagen over deze multiculturele groep. Het was een aparte ervaring om als minderheid(man) in een vrouwelijke 'minderhedengroep' te komen. Daarover later meer.

Zondag a.s. kan ik niet aanwezig zijn in Pand49 als de Lichtkunstenaars daar een gezamenlijke expositie openen. Een foto of eventueel een film is welkom.

De aanvullingen, mails en reacties van lezers als er iets gebeurd is waar ik niet bij heb kunnen zijn vind ik geweldig. Dat maakt dat Beijumnieuws steeds meer van en door Beijumers wordt. Sommige mensen geven aan het prettig te vinden dat als ze gillende sirenes horen ze binnen een half uur kunnen lezen wat er is gebeurd. Alle nieuwtjes, foto's en tips blijven welkom!

Vergeet morgen de Afrika-avond in Ambiënte niet. Zie flyer van gisteren.

Geen opmerkingen: