zondag 25 oktober 2009

GESTOLEN MOMENTEN MOETEN NOG EVEN WACHTEN

Er zijn lezers die me vragen wanneer de serie "Gestolen Momenten van Beijumers" op zondag weer op Beijumnieuws is te bewonderen.
De portrettenreeks over Beijumers in hun huiselijke situatie stopte voor de zomervakantie met de toezegging dat dat het na de vakantie weer voortgezet zou worden.
Maar we zitten bijna in november, en sommige mensen vragen zich af: hoe zit dat nou? Onlangs fietste ik naar het huis van Atsje Straatsma met de vraag op zak hoe het nou zit met de voortgang van de serie. Ze zat met haar vriend in de voortuin, zie foto, en ik stal even een moment van haar tijd. "Er liggen nog wat foto's paraat voor de reeks, maar ik heb even niet de puf om verder te gaan. Ik wil eerst een flinke voorraad foto's hebben om weer verder te kunnen." Duidelijke taal, maar wel jammer. Atsje kan goed fotograferen en de serie was een sieraad op Beijumnieuws. Maar lezers moeten nog even geduld hebben, en wees eerlijk, de serie foto's uit de Wiershoeck- en Schooltuin mag er toch ook zijn?
Zie voor een eerder bericht over Atsje van ongeveer een jaar geleden: http://beijumnieuws.blogspot.com/search?q=switch
Kijk ook op haar blog: http://atsjes.blogspot.com/

Geen opmerkingen: