donderdag 4 juni 2009

EEN KOLONIE BIJEN IN BEIJUM

Deze foto met tekst werd gisteren opgestuurd door Wouter Elstgeest.
Ik liep bijna tegen een wilde kolonie bijen aan, die er, gezien het aantal dode bijen eronder al een poosje op deze plek 'wonen'. Ik vond ze toen ik mijn zoon naar de gastouderopvang bracht; dit volkje 'woont' op de Sibrandaheerd, langszij het veldje aldaar. Overigens losstaand van dit al, maar niet minder gemeend: ik ben een fan van Beijumnieuws. Ik kijk elke dag, en ook elke dag lees ik dan wat nieuws! Zeer goed! Ga zo door; ik zal proberen wat vaker iets bij te dragen ;-)Met welgemeende groeten,Wouter Elstgeest
(Fossemaheerd)http://elcrestweb.nl
Als er meer mensen in de wijk zijn die iets willen opsturen, altijd welkom. U mag Beijumnieuws als een soort van Beijum-Tube gebruiken, een You Tube op wijkniveau voor video's, foto's etc.

Geen opmerkingen: