donderdag 16 april 2009

NOG 8 DAGEN.....

Ik beloof niet dat ik elke dag tot aan de opening op de 24e april een item plaats op Beijumnieuws maar het zou wel kunnen, er gebeurd van alles in en rond de Boerderij(um). De heren die gisteren de toegangspoort naar de Boerderij revalideerden waren een uurtje geleden bezig om met de verfkwast de pilaren van een mooi wit kleurtje te voorzien. De zwarte sierstrepen kostten de meeste concentratie, die moesten er mooi op.
De schilders vertelden al een paar keer vandaag op de foto te zijn gekomen en meerdere publicaties, waaronder in een bouwblad, zijn aanstaande.



Tja, en dan binnen. Of beter gezegd buiten maar dan op de plek waar de theeschenkerij komt. Ik weet alle namen niet maar rechts, in het zwart, ziet u een gedeelte van de crew die u als bezoeker straks van drankjes, thee en ander lekkers gaat voorzien. Of het leuk is om straks samen eens een kopje thee te gaan drinken? "Nee mijnheer, we moeten hard werken."Ik ben eerlijk gezegd vergeten wat de dames links gaan doen maar het was iets met creativiteit. De mensen van Stichting de Zijlen gaan hier, in het pronkjuweel in het Groene Hart van Beijum, de feestvreugde verhogen. Het lukt me niet om objectief en neutraal in deze te zijn: geweldig dat ze er zijn, we gaan veel plezier aan ze beleven! Welkom in Beijum!
(de komende dagen publiceer ik, zonder tekst, nog een paar wandschilderijen van kinderdagverblijf de Mallemolen)

Geen opmerkingen: