donderdag 18 december 2008

DE BEIJ(UM)RIJDER, deel 7: DE WILKEMAHEERD

Gisteren een kerstboom gekocht. Het had bij Aroen's plantenhandel gekunt maar daar waren ze iets te klein. Dus naar Eldorado getogen, in Zuidwolde. Maar daar waren de bomen uitverkocht(!). In Bedum had ik meer geluk, met een grote kerstboom die tot aan het plafond kan rijken achter in de auto reed ik weer huiswaarts. Ter hoogte van de Wilkemaheerd herinnerde ik me ineens een afspraak met een Beijumrijder-fan: kom je binnenkort een keer in mijn heerd rondrijden? Jazeker. Met driving home for Christmas van Chris Rea door de Wilkemaheerd, met een kerstboom achter in. Get my feet on holy ground. Ik liep een keer met de auto dood in de Wilkemaheerd en dus zit er een knipje in. Maar wat een prachtig uitzicht op Zuidwolde en het platteland..! Rijdt u even mee?

Geen opmerkingen: