dinsdag 7 oktober 2008

HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN

Via http://www.dvhn.nl/ las ik dat aan de Scheltemaheerd een hennepkwekerij, verdeeld over 2 huizen, is opgerold. Er was sprake van stankoverlast en er zijn 314 planten meegenomen voor vernietiging.

Ook las ik dat gisteravond 10 fietsers op het Heerdenpad een bekeuring hebben gekregen omdat het licht van hun fiets niet in orde was.

Ik begreep, middels een paar mails, dat sommige lezers Beijumnieuws slecht op kunnen starten i.v.m. de vele films. Vooral op een dag als afgelopen zondag waarop veel films zijn geplaatst. Ik zal kijken wat daar aan te doen valt.

Volgende week een paar reacties n.a.v. mijn oproep om te reageren op 1 jaar Beijumnieuws. Reacties zijn nog welkom, hoe bevalt Beijumnieuws als nieuwsinformatie-verstrekking? j_fehrmann@orange.nl

Geen opmerkingen: