vrijdag 19 september 2008

HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN

Ik publiceer vandaag berichten die op de een of andere manier lager op de berichtenlijst komen dan gepland was. De 1e Montessorischool krijgt als naam De Dijk, zie het 4e bericht hieronder. Ook is een nieuw artikel over de oude ambachten geplaatst.

Vanmiddag maakte ik een filmpje van rijwielhandelaar Kooistra. Hij heeft zijn zaak verkocht en gaat definitief met pensioen. Morgen of overmorgen plaats ik de film. Ik verspreid de informatie en berichten zoveel mogelijk. Doe ik dat niet dan komen er de ene dag 10 berichten op Beijumnieuws en de andere dag 1 of 2. Er liggen nog filmpjes van Joffie, sieradenwinkel, de chauffeurs van Innersdijk en van Lammert Doedens( Stad en Lande) te dringen voor publicatie.

Kees Huizenga berichtte me dat hij binnenkort deel 2 wil laten plaatsen omtrent zijn bevindingen en ontwikkelingen rondom de bewonersclub.

De 20e september is er weer een heerdentocht.Kijk hiervoor op www.heerdentocht.nl

Geen opmerkingen: