donderdag 22 mei 2008

HUISHOUDELIJK.

Hieronder weer een filmpje, dit keer over de ontwikkelingen rondom de 1e Montessorischool. De meningen over filmpjes op Beijumnieuws zijn verdeeld, sommigen vinden het leuk en anderen vinden dat ze de teksten domineren. Ik zal er voor waken dat dit overwegend een schrijfblog blijft en niet teveel een filmblog wordt.

Er komen nog niet zoveel reacties op de artikelen, sommige mensen vinden het blijkbaar handiger om die aan me te mailen. Ik ga ze er alleen niet allemaal op plakken en knippen.
Ik kreeg nog wel weer een reactie op het vloek-incident, iemand stuurde nog wat links op over internettiquette, zie onder. Verder maar geen aandacht aan besteden, dit om het Gregorius-Nekschot-effect te vermijden. Cartoons willen verbieden zodat iedereen nieuwsgierig wordt en ze wil zien..

http://www.fayawebdesign.nl/
wikipedia.org / wiki/Nettiquettehttp://web.inter.nl.net/users/ Maurice.Makaay/ netiquette/

Ik weet niet hoe het de lezer vergaat maar ik begin behoorlijk zenuwachtig van Jan Krist te worden. Wanneer stuurt die man zijn verhalen nou op? Ligt hij soms met een potje bier in het Vondelpark te relaxen? Moet ik hem wéér achter de broek aan zitten?

Geen opmerkingen: