zondag 27 april 2008

HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN

Ik heb net weer een "spamvirus-reactie" verwijderd onder het laatste stukje over Sandy. Verder nogmaals, ik heb het eerder gezegd, ik knip en plak geen via de e-mail binnengekomen reacties pontificaal meer op Beijumnieuws over de krant, wijkclub etc. Onder het artikeltje Moet dat nou Jaap heeft Kees Huizenga een reactie geplaatst. Hij doet dit op eigen titel en verantwoording. Wat de lezer er van vindt is niet aan mij, wel waardeer ik dat hij zijn volle naam er bij zet. Liever geen anonieme reacties plaatsen!

Belangrijke mensen komen vaak wat later. Ik had vrijdag of zaterdag al een stukje van Jan Krist verwacht. Hij is er mee bezig en de lezer moet nog even geduld hebben.

Voor info over Sandy surft u naar:
http://sandyidols.punt.nl/index.php?r=1&id=357181&tbl_archief=1

Geen opmerkingen: