dinsdag 15 april 2008

AL 17 JAAR WERKZAAM BIJ ALBERT HEIJN BEIJUM!

Deze foto is met een bepaalde afstand door de fotograaf gemaakt en haar gezicht komt dientengevolge wat donker over. Dit is jammer want het is niet conform de dagelijkse realiteit. Want Margret Schouten heb ik zelden of nooit met een donker gezicht in Albert Heijn kunnen betrappen. 

Gebruik het handje maar even om de foto groter te klikken. Margret is de betrouwbaarheid en degelijkheid zelve in de winkel en ze heeft een vriendelijk strenge doch rechtvaardige uitstraling en voorkomen. Op de vraag hoe klanten haar beleven komt een duidelijk antwoord:" ik werk hier met veel plezier en zo kom ik waarschijnlijk ook over. Omdat ik hier al; sinds 1991 werk zeggen veel klanten wel eens dat ik tot het interieur behoor." En zo is het. Aan Alice Meins stel ik de vriendelijke vraag: beste Alice, wil je aub ervoor zorgen dat de winkel vooral ook oude meubelstukken behoudt? Ik vind iemand als Margret namelijk een verademing tussen het "jonge grut." Nee, nee, niks ten nadele van de jongere medewerkers! Maar graag een mix tussen ouder en jonger behouden.

Geen opmerkingen: