woensdag 13 februari 2008

FAMILIE VAN ELKAAR..

Ik moet uitkijken dat ik niet in geneuzel over het weer blijf hangen, er gebeuren per slot van rekening belangrijkere zaken in de wijk. Maar ik kan er niet helemaal om heen, het afgelopen voorjaarsweekend heeft me de kriebels gegeven en doet me verlangen naar meer. Ik wil weer een korte broek aan en met een potje bier in mijn tuin in Beijum kunnen genieten. Laat het a.u.b. of 20 graden gaan vriezen of laat het voorjaar worden. Dit is toch compleet niks zoals het nu is. Jongen, hou toch eens op te zeuren over het weer! Er gloort hoop, kijk maar naar bovenstaande foto. Wat was meer feestelijk in de wijk het afgelopen jaar(voorjaar en zomer) dan de triomftocht van Mati Gelatti door Beijum? Slierten kinderen, het lok-speeldoosje, de lekkerste ijsjes...

De feestvreugde wordt, als schijn niet bedriegt, binnenkort verdubbeld. Er komt een 2e Mati bij en volgens Garmt is het een broertje. Italiaanse toestanden kunnen we vanaf het voorjaar in de wijk verwachten. Prettige Italiaanse toestanden wel te verstaan! Wie bedenkt er een naam voor het broertje?

Geen opmerkingen: