dinsdag 25 april 2017

3 WEKEN GEEN BANKZAKEN (PINNEN) IN WINKELCENTRUM BEIJUM



Wegens verbouwing van de winkel is dit servicepunt gesloten van 24-04-2017 tot en met 11-05-2017.

Tijdens de gesloten periode kunt u voor het afhalen van contactstukken en overige bankzaken terecht bij het servicepunt aan de Kajuit 269m te Lewenborg.
Vanaf 17 mei bent u weer van harte welkom in ons ING-Servicepunt.
Excuses voor het ongemak.

Drie jaar geleden kam in de drogisterij van Jacob Kamst een pinautomaat. Zie hier mijnheer nog eens blij zijn armen spreiden.

Begin februari dit jaar werd bekend dat de drogisterij per 1 mei de deuren gaat sluiten, zie nog eens dit bericht

Het is bijna zover. De winkel staat op punt van sluiten. Maar er kan drie weken niet gepind worden, terwijl deze pinautomaat de veiligste, want binnen, in Beijum was.*

Naar verwachting, de Beijumblogger zal waar nodig een update verzorgen, heeft Beijum ruim twee erken geen drogist, totdat de Etos gaat openen. 

* Update 12.00 uur, lezers melden terecht dat binnen in de Primera ook gepind kan worden.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

over 3 weken is het al 17 mei.

Anoniem zei

Waarom worden wij hier in Beijum opgescheept met een dure drogist als Etos? Waarom niet de Kruidvat of Trekpleister? Die zijn veel toegankelijker voor de man/vrouw met een kleine portemonnee. Ik baal hier enorm van. Echt heel erg. N ik denk met mij heel veel anderen.

Anoniem zei

Bij Etos kunnen ze je tenminste wel advies geven. Bij Kruidvat en Trekpleister werken voornamelijk scholieren, die weten er niets van. Etos heeft heel goede eigen merken en vaak mooie aanbiedingen. En toch een stuk netter....

Etos fan zei

Alsof de DA zo goedkoop was.... ook onprettig personeel. Voeren van privégesprekken op een enorm volume. Hoor mij interessant doen. Die oude kerel maakte quasi vriendelijke opmerkingen en altijd maar kan ik u helpen? Eigenlijk ik verveel me dood en doe net of ik behulpzaam ben.

Anoniem zei

Dat ben ik niet met u eens, meneer Etos fan. Ik vond het personeel van Jacob Kamst (ik denk dat u die bedoelt met DA) erg vriendelijk en deskundig.