woensdag 15 februari 2017

WAT DEED DEZE RTL4 FILMPLOEG IN BEIJUM?


"Ze zijn in totaal drie uur wezen filmen en daarvan komt op de laatste zondag van de maand twee minuten op RTL-televisie."

Gistermiddag streek een filmploeg van RTL Lifestyle neer in de Holmsterheerd. Die belde aan bij voormalig Lotusheerd-voorzitter en paranormaal consulente Saskia Smid. Zie foto, we zien cameraman Rutger en interviewster Samantha.

Saskia, vertel. "Ik ben ongeveer drie weken geleden benaderd door het programma. Of ik mee wilde werken?"
Maar waarom dan? "Om mijn werk, ik ben paranormaal bewustzijns adviseuze. Kijk maar op mijn website http://www.parabea.nl"

Saskia Smid was jaren geleden te gast in het programma Cathy en Gré.
Afgelopen nazomer ontving ze cursisten die onder begeleiding van Bram Esser vanuit Noorderzon naar Beijum trokken, zie nog eens hier

Bijna negen jaar geleden zocht ze een politieagent.

Ze kwam tot een akkoord met de programmamakers, de gistermiddag opgenomen opnames in en rond haar huis worden binnenkort samengevat in een twee minuten durende item voor Lifestyle naar haar opgestuurd. "Dat doen ze netjes, ik wordt erin gekend en moet goedkeuring geven voor uitzending."  

Binnenkort volgt een update over de te komen uitzending op commerciële zender RTL4.

Geen opmerkingen: