vrijdag 22 juli 2016

BEIJUMSKAP (268)


Mijn vakantie zit er al weer een paar weken op, maar voor de meeste mensen moet die nog beginnen. Ik vind kamperen geweldig, zelf heb ik een tent. Lekker veel buiten zijn, beetje ompielen en veel lezen, de buren bekijken en bekeken worden. 

Een beetje sociaal doen bij de afwas, en blij zijn als de wc een bril en toiletpapier heeft en ook nog een beetje schoon is. ’s Avonds nog even een rondje over de camping lopen om bouwwerken van andere mensen te bekijken.
Regelmatig zie je oude schattige caravannetjes. Zo’n oudje kwam ik tegen op de Scheltemaheerd, omgebouwd tot minimuseum. Een museum in een caravan met schilderijen van caravans, ik vind het geniaal. Het blijkt een project van Jannes Koetsier te zijn, zie www.decaravanschilder.nl.

Wat je deze zomer ook gaat doen, ik wens iedereen een fijne tijd!

Foto + tekst: Atsje Stratsma

1 opmerking:

Unknown zei

Leuk dat je hem gezien hebt. Hij stond maar een paar dagen in de straat om daarna naar BlauweStad te gaan. Daar heeft hij een paar weken gestaan met mijn schilderijen er in. Volgend jaar weer!