vrijdag 19 september 2014

BERT WIJNHOLDS HET 'N SCHIERE GRUNNINGER WEBSTEE

Beijumer Bert Wijnholds woont in verband met een spierziekte in het Fokus-project te Beijum. Maar daar gaat dit blogbericht verder niet over. Wel over zien Grunningse schrieverij. Afgelopen Beijumskap reageerde hij attent op de vraag van Atsje Straatsma of er misschien ook een Grunninger vertaling van het woord landschap bestaat. Mor tou eev'n Bert, stel die es eev'n veur aan de lezers van Beijumnèès. 

 "Bert Wijnholds is stukjesschriever en tekstredakteur veur t 'opdroadse' Grunneger tiedschrift Kreuze. En maint dat e nog schriever worden kin ... k Bin ooit mit n aigen webstee begund om te bloggen over mien ervoarens mit t Fokuswonen (zulfstandeg wonen veur lu mit n liggoamelke bepaarken). k Heb al gaauw maarkt, da'k doar toch nait zoveul over schrieven wil. k Bin mie doarom touleggen goan op onderwaarpen dij mie zulf meer aanspreken. Sunt da'k redakteur bie Kreuze bin, schrief k ook in t Grunnegers. Mainsttied verschientder wat van mien schriefsels in Kreuze, moar k wilmien aigen stee holden woar meer van mie te lezen is." 
Tou mor weer, alsof 't niks is. Lot oans nog eev'n op joen webstee kiek'n. Zug beneed'n:


Moi
Welkom op mien webstee.
k Bin ooit mit n aigen webstee begund om te bloggen over mien ervoarens mit t Fokuswonen (vandoar 'Bert is Gefokust'. k Heb al gaauwachteg maarkt dat doarover nait zoveul stof tot schrieven was. Teminzent nait om aan joe te vertellen.
k Bin tekstredakteur van n 'opdroads' tiedschrift in de Grunneger toal.Kreuze is n blad veur elkenaine dij in t Grunnegers schrift, benoam veur de begunnende, hobby- en amateurschriever.
Noast t redaksiewaark pebaaier k zulf ook stukkies te schrieven, veur Kreuze en op dizze webstee.
Over Fokuswonen zel je hier nait veul meer lezen, boeten dij aine bladzie woar k uutleg geef over wat t inholdt.
Vernuver joe!
Bert Wijnholds

3 opmerkingen:

Henk Kamminga zei

Kan het worden vertaald, want er zijn veel bezoekers van deze site die dit streekdialect niet kunnen volgen.

Anoniem zei


lijkt me een goed idee, Henk Kamminga.
misschien komen er dan wat reactie's??

Therèse

Bert Wijnholds zei

Geen probleem, doe ik wel even:

"Bert Wijnholds is stukjesschrijver en tekstredakteur voor t online Groninger tijdschrift Kreuze. En denkt dat hij nog schrijver kan worden ...

Ik ben ooit met een eigen website begonnen om te bloggen over mijn ervaringen met het Fokuswonen (zelfstandig wonen voor mensen met een lichamelijke beperken). Ik heb al gauw gemerkt, dat ik daar toch niet zoveel over wil schrijven. Ik bin me daarom gaan toeleggen op onderwerpen die mij zelf meer aanspreken. Sinds ik redakteur bij Kreuze ben, schrijf ik ook in het Gronings. Meestal verschijnt er iets van mijn schrijfsels in Kreuze, maar ik wil mijn eigen plek houden waar meer van mij te lezen is."