woensdag 9 april 2014

ECHTE BIKKELS IN DE KINDERWERKTUIN



Door Luit Staghouwer


Zoals gebruikelijk op dinsdag was ik ook vandaag weer aanwezig op de tuinen van De Wiershoeck en de Kinderwerktuin. Voor mij viel er niet veel te beleven. Het was fris, het waaide stevig en het was regelmatig nat en dus tijd om te schuilen. Dat deed ik met een extra kopje koffie bij Boerderijum of gewoon onder een afdak. 

Terwijl ik stond te schuilen ging het werk op de Kinderwerktuin gewoon door. Volgens mij worden het echte “bikkels”.
Voor een les over wormen moest er uiteraard “studiemateriaal” worden verzameld. Ik stond er met plezier naar te kijken, maar was toch blij dat het nog weer droog werd en ik ook nog even weer aan het werk kon.

(Foto's ook van LS)

1 opmerking:

Anoniem zei

ALLEMAAL DAPPERE DODO'S ZIJN HET :-) :-)