dinsdag 26 maart 2013

VERMISTE DORA WORDT NU LANDELIJK GEZOCHT


Hoeveel flyers er inmiddels in Beijum hangen zou ik zo niet weten, enkele tientallen schat ik in. Ik kan me niet herinneren dat er ooit zo'n massale zoektocht naar een vermist huisdier in en in de buurt van Beijum heeft plaatsgevonden. De zoektocht naar de vermiste hond Dora uit Lewenborg, zie eerdere publicaties, is vanavond naar een min of meer landelijk niveau getild.

Het Hart van Nederland besteedde vanavond aandacht aan de vermissing, links ziet u de beide Lewenborgers die dolgraag hun geliefde hond weer om zich heen willen hebben. Zie voor de opsporingsflyer nogmaals dit blogbericht. De beloning bedraagt op het ogenblik 4000 euro.

2 opmerkingen:

Liesbeth zei

Was gisteren ook op tv noord te zien...iemand moet haar toch zien...of weten waar dit arme beestje is..

Alie zei

Ben een beetje bang dat Dora nu of een slecht leven lijdt waarbij ze alleen in de tuin uitgelaten wordt (de kans dat iemand de hond herkent wordt met de dag groter) of dat Dora al niet meer in NL is?? Zo erg voor de eigenaars. Ik hou mn ogen open, zulke honden zie je niet vaak. Ik hoop van harte dat iemand haar vindt en dat hereniging kan plaatsvinden.