donderdag 8 november 2012

WAAR IS DEZE ARMBAND?

Deze foto + tekst kwam net binnen:

Dag meneer Beijumblog!
Ik ben vanochtend, of gisteravond mijn gouden armband verloren. Ik zou de armband heel graag terugvinden, ik heb deze van mijn ouders gekregen bij een belangrijke gebeurtenis. Ik heb de armband verloren in de buurt van KDV Hamertje Tik, Winkelscentrum Oost, de kant van de Emingaheerd of in / op het schoolplein van de Dom Helder Camaraschool. Ik woon zelf op de Onnemaheerd, dus ook de fietsroutes van mijn huis naar beide instellingen kunnen vindplaatsen zijn!
Mijn buurvrouw heeft kortgeleden de knuffel van haar zoontje teruggevonden via uw blog, misschien kan het voor mijn armband ook werken? Ik stuur een foto mee. De armband op de foto is niet echt de armband die ik kwijt ben, maar is gemaakt met de bijbehorende ketting, maar ziet er dus wel zo uit!

Wie maakt lezeres Aleid uit Beijum gelukkig en bezorgt haar deze emotioneel belangrijke armband terug?
Beijumnieuws@online.nl


Geen opmerkingen: