dinsdag 23 oktober 2012

MET DE FIETS OVER DE BENELUXWEG


Ik wist even niet wat ik zag. Klopt dat wel? Toch maar even de camera ter hand nemen. Ja, zie foto´s, het klopte. Gistermiddag moest ik even voor een boodschapje op en neer naar buurwijk Lewenborg. Wat een gedoe om via de busbaan vanaf alslag Kardinge heen en weer te moeten(binnenkort een video van de terugweg langs het Zilvermeer). Wachtend voor het stoplicht bij Kardinge, op de terugweg naar Beijum, zag ik haar ineens staan. Een gevaarlijke plek lijkt me om met de fiets te staan. De linker foto is gemaakt terwijl ik noodgedwongen optrok om door groen te rijden, derhalve is de foto wat wazig. Het liep gelukkig goed af. Per fiets de Beneluxweg oversteken. Het kan ook knap verwarrend zijn, de in en uitgang van en naar Lewenborg is voor gemotoriseerd verkeer afgesloten. Waar moet je dan toch met je fiets langs? Misschien de volgende keer toch maar over het viaduct die u links op de foto ziet.

Geen opmerkingen: