woensdag 24 oktober 2012

DE SKATEBAAN IN KARDINGE


Ook al is het op de foto niet ontzettend druk, ik telde een stuk of vijftien jongens, toch is de skatebaan aan de voet van de Kardinger-heuvel een groot succes te noemen. Niet één keer dat ondergetekende er overdag tijdens weekenden en schoolvakanties langs gefietst is en er niemand aanwezig was. Wat een tophang- en skateplek voor jongeren! Ze kunnen er niks stuk maken, ze zijn meestal in beweging en je kunt er contact maken met leeftijdsgenootjes.
Bovenstaande foto is gistermiddag gemaakt. Eén puntje dan, het is een ontmoetingsplek voor jongens geworden, ik zie er zelden of nooit meiden. Als ik het mis heb hoor ik het graag.

3 opmerkingen:

ralph zei

Er zijn veel minder meiden die dit als hobby hebben, ergo: je ziet er haast nooit jongens

ralph zei

ik bedoel, je ziet er dus haast nooit meiden

Dianne zei

Heey,
Ik ben een meisje , ik ga deze zomer (omdat ik een bmx heb gekocht) voor het eerst naar kardinge toe. Najaa, skatebaan dan :)

Maar ik ken meer meiden die bmx'en hoor! ;)

Grtzz