vrijdag 19 oktober 2012

BEIJUMSKAP (100)

De 100ste Beijumskap alweer. Wat ga ik doen; een typisch Beijums plaatje, een verantwoord mooie foto, iets nostalgisch of gewoon een Beijumskap waar ik zin in heb. Toen ik 2 jaar geleden met deze serie begon had ik geen idee waar het heen zou gaan, zoiets moet zich al doende ontwikkelen. Nog steeds fiets of loop ik door de wijk en kom ik op nieuwe plekken. Ik dacht dat ik inmiddels wel alle pleintjes en steegjes van Beijum gehad had, maar dat is dus niet zo. Beijum blijft me verrassen. Zo kwam ik van de week deze 3 bankjes tegen. Kent iemand deze bankjes? Ze staan aan de Bekemaheerd. Wat mij betreft staan ze een beetje op een rare plek, misschien had men er destijds toen ze geplaatst werden bepaalde bedoelingen mee? Ik vraag me af of er ooit op gezeten wordt.

Foto + tekst: Atsje Straatsma

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer daat Aatsje moet lijden onde deze vieuze bob

Anoniem zei

Wat lastig om t reagyren waareom eerst codes moeten invulen. Wat maasK JIJ PRACHTIGSTE FOTOO'S aTSJE!!
mEVROUW fRIESEMA wILKEMAHEERD