donderdag 19 juli 2012

GERJANNE VERTREKT UIT BEIJUM

Vanaf 2005 kwam ik haar regelmatig in de wijk tegen. Meestal in het Trefpunt, bij binnenkomst in dit multifunctioneel centrum direct rechts. Tienersoos, Place//Be. Altijd hartelijk en vriendelijk met jongeren in de weer. Jongerenwerker Gerjanne Dorgeloos heeft een prachtige tijd in Beijum gehad: “Ik vind Beijum een prachtige wijk. Steeds als ik er kwam had ik het gevoel thuis te komen. Wat een bruisende wijk.” Wat ga je zoal missen? “Alle eigenlijk. Het team waarin ik werkte, de bewoners van Beijum, de jongeren waar ik mee werkte. De samenwerking met vrijwilligers, organisaties en bewoners was echt geweldig te noemen." Noemde ik haar jongerenwerker?  Dat was ze tussen 2005 en 2009 helemaal, maar vanaf het laatst genoemde jaar, nadat ze haar studie Maatschappelijk Werk en Dienstverlening had afgerond, bekleedde ze meerdere functies in Beijum, zoals jeugdhulpverlener en (buurt) maatschappelijk werker.
Vanaf 1 augustus zal ze via MJD volledig werkzaam zijn als buurtwerker in Groningen Zuid. Gerjanne Dorgeloos nogmaals, en ze meent het: "Ik ga Beijum en de Beijumers missen. Bedankt voor de fijne periode in jullie prachtige wijk."

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Gerjanne, het gaat je goed!!!!