maandag 18 juni 2012

PEDICURE-THUISSERVICE HANNIE DE JONGE


Graag wil ik me even voorstellen aan de Beijumers. Mijn naam is Hannie de Jonge en ik woon aan de Bottemaheerd. Sinds  12 jaar ben ik werkzaam als pedicure  vanuit  Beijum en dan uitsluitend bij de cliënt aan huis.
Ik werk al 30 jaar op deze manier en dat bevalt prima, want voor de cliënt is het gemakkelijk en vertrouwd in eigen huis.
Door de jaren heen  heb ik veel ervaring opgebouwd  in het behandelen van probleem –voeten , het geven van de juiste adviezen en zonodig  nazorg. Sinds januari van dit jaar is het ook mogelijk om een heerlijke voet-verwen behandeling te laten doen of een party/workshop te  geven.
Onlangs ben ik uitgenodigd  om een voetverzorg-party te geven aan  een groepje  vriendinnen. Aan het eind van een gezellige avond was iedereen blij met verzorgde voeten en gelakte nagels.
Kijk maar even op www.pedicurethuisservice.nl  voor meer informatie en bel of  mail  me voor het maken van een afspraak  of om je wensen te bespreken.

Kortom:  laat je voeten regelmatig verzorgen: ze zijn het meer dan waard!

 Van harte aanbevolen en tot ziens bij PedicureThuisservice Hannie de Jonge.

Geen opmerkingen: